Massage kurs v37 i Göteborg

bambi82

Trådstartare
Nån mer än jag som ska gå A***ssons massagekurs introduktion och steg 1 då?

Vill oxå ha lite tips på vad man behöver plugga själv innan för att få ut mesta möjliga av kursen....

Sv: Massage kurs v37 i Göteborg

Å va roligt :banana:

Jag gick steg 1 för 7 år sen.
Det du kan förbereda dig på innan kusen är musklerna på Latin och även vart de sitter.
Det var det jag tyckte var svårast att hänga med på.

Vet ju inte om det är upplagt likadant idag men den är väldigt intensiv. Kom utvilad och ta dom STORA öronen med dig så kommer det gå superbra.

Lycka till!

Ok, har du tips på nån bra bok?

Har du fortsatt sen och gått alla steg eller?

Jag gick steg 1 och steg 2. Sen tog pengarna slut :o

Det finns massor av bra böcker (kommer inte på några just nu bara) och man kan även söka på nätet och hitta bra sidor.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
783
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår