Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gick steg 1 för 7 år sen.
Det du kan förbereda dig på innan kusen är musklerna på Latin och även vart de sitter.
Det var det jag tyckte var svårast att hänga med på.
Vet ju inte om det är upplagt likadant idag men den är väldigt intensiv. Kom utvilad och ta dom STORA öronen med dig så kommer det gå superbra.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Juridik & Ekonomi
Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Skola & Jobb
Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden.
Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.