hundvalpen

Trådstartare
Hejsan! Jag tror att jag har mask. Anledningen till detta var att jag såg en ”mask” i underkläderna inatt när jag gick på toa. Ska köpa avmaskningsmedel eller vad det heter. Men min fråga är främst om jag kan sova hos andra efter att jag har tagit maskmedlet. Hade nämligen bestämt att sova över hos en väninna nu i helgen. Går det eller borde jag sova hemma. För träffa henne tänker jag göra i vilket fall. Men kan jag sova hos henne eller riskerar hon att också få mask då äggen inte dör av medlet? Tack på förhand.

Nu har vi barn och det kanske är andra rekommendationer då.

Vi fick ett varsitt piller hela familjen och sen skulle allt saneras. Kläder tvättas varje dag, sängkläder likaså. Torka damma och hålla rent, ett jäkla ståhej 😅
Inkubationstid två veckor då det var medlets intervall.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 971
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 715
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Nu har jag tagit mod till mig och tänkte rådfråga er på bukefalos lite ang. våran katt! det är lite allmänfrågor, jag hoppas titeln...
Svar
5
· Visningar
1 967
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 257
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Behöver hjälp av en Uppsala bo
  • Vad gör vi? Del CCIV