Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Marlene Lindblad och Joyful bästa svenska ekipage – blev tvåa i finalkvalet: "Är naturligt snabb"
Södertälje Ridklubbs Marlene Lindblad blev bästa svensk i finalkvalet till Lövsta Future Challenge, och slutade tvåa totalt.
– Jag ville rida avspänt och försöka galoppera på och få en snabb runda, säger hon. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.lt.se/sport/ridsport/mar...ge-blev-tvaa-i-finalkvalet-ar-naturligt-snabb
Hästnyheter
Lövsta Future Challenge för unga hästar gick vidare på 1,35 höjd. Segrade gjorde Maikel van der Vleuten. Marlene Lindblad satte press på...
Hästnyheter
Tre ryttare från Södertälje Ridklubb hade kvalat in till seniorklassen i SM i Strömsholm i helgen. Men bara Amanda Gullström kommer till...
Juridik & Ekonomi Haha va? Man behöver väl verkligen inte leva upp de pengarna? De år jag hade restskatt (när jag var student och hyrde lägenhet av ett...
Hundavel & Ras Man använder såklart snäll färg. Det finns färg speciellt framtaget för djur och andra milda hårfärger. Jag använder directions som är...