Sv: Märken på ridkläder
Jackor:
En rutig sak från Kyra. K (ser ut som en golfnörd i den men älskar den), en blå dunjacka från Kyra.K, en svart (ganska tjock) väst från Chinook Sport, en urmysig höstjacka (ej vattentät) från Pikeur, min vindtäta Eckerö IK jacka

, en brun tunnare jacka från Mountain Horse, en vintät och någorlunda vattentät svart jacka med brodyr från Jacson....hm, det ska vara mer men jag har skitdåligt minne.

Har otaliga märkeslösa västar som sjunger på sista versen samt alla "skitjackor" som jag oftast har i stallet.
Tröjor:
1 Pikeur, 4 Kyra.K, har en tävlingskavaj och skjorta från Jacson som jag aldrig använt (väntar fortfarande)

, otaliga märkeslösa tröjor.
Ridbyxor:
4 par Jacson, 1 par Anky, 1 par Kyra.K, 1 par eurostar, 1 par som jag inte kommer ihåg märken på samt mina thermobrallor från Börjes som nu är skrotade pga att jag råkade bränna hål i dem mot avgasröret på moppen.
Hjälm:
En CRW Exclusiv och en som jag inte kommer ihåg vad den heter nu, men den är svart sammet med läderband. Vill ha en LAS eller en Champion Showring när jag har råd.
Skor och stövlar:
2 par svarta Jacson shortshaps (håller hur länge som helst), ett par fårskinnsfodrade vinterridstövlar i läder (bruna), ett par svarta Blundstone skor (de är helt otroliga, har haft dem i 8 år och putsat dem två gånger och de är som nya), ett par Easy rider från Mountain horse. Vill ha ett par Graningen Haltiskor och Dy'on chaps.
Säkerhetsväst:
Har ingen. Hatar att rida i säkerthetsväst, dumt ja, men det är ju så sablans obekvämt. Om jag någonsin hittar en som inte stör mig under ridningen så köper jag den.
Handskar:
2 par Thinsulate, 1 par Roeckl, 2 par Jacson plus alla de som inte är märkeshandskar/vantar men funkar bra ändå
Bryr mig för övrigt inte så överdrivet om märkena på det jag köper, det ska vara bra kvalitet (hålla LÄNGE) och kännas bekvämt och bra - det är det viktigaste.