Märke på kavaj

V

Valencia

Vad har ni för märke på eran kavaj när ni tävlar dressyr (om ni har något)?

Sv: Märke på kavaj

Har en golden dress men funderar på att sälja den och köpa en ny eftersom den blivit för stor...den är kanonfin som jag vill ha den, lång och formsydd! Har du nåt mer tips på kavaj?

Har också en Pikeur Diana (ullkavaj), dom är jättesnygga!

jag har också en Victor Hugo och är jätte nöjd med den:bump:

Jag har en marinblå Pikeur Diana och en annan grå Pikeur fast som jag har glöm vad den är för märke.

Betydelse? Det har nog lika mkt betydelse som övriga trådar på Bukefalos...:smirk: Å jag var nyfiken, därför skrev jag tråden.

Jag måste verkligen sälja min Golden Dress...:cry: Den är SÅ fin. Funderar på att köpa en Pikeur Diana istället. Är den lite längre i modellen och väl figursydd?

Dressyrryttare; har ni svart, blå eller någon annan färg på eran kavaj? :)

Valencia skrev:
Betydelse? Det har nog lika mkt betydelse som övriga trådar på Bukefalos...:smirk: Å jag var nyfiken, därför skrev jag tråden.
Samma betydelse som vilket täcke hästen har? Knappast!
Eller samma betydelse som trådar om hästvård och träning?? :confused:

Jag har en äldre marinblå Pikeur i ull. Jag har ingen aning om vad det är för modell.

Jag tycker det har betydelse. Lika gärna som hästen ska ha ett väl fungerade täcke vill en tävlingsryttare ha en bekväm/funktionell kavaj vid tävling, då man ska prestera på max.

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Ketrawzc
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: Kristall10
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?