Märke (på förbygel)?

Remix

Trådstartare
Hittade en förbygel i skåpet som jag tänkt sälja. :D Fann ett problem och det är att jag inte hittar varken märke eller storlek. :confused:

Nu ska jag försöka förklara hur märket ser ut på bästa, möjliga sätt (vilket inte är min starka sida).
Märket är avlångt med 3 kronor. I mitten är det det ett T, H och ett C som sitter ihop. Det är i mässing med bakgrund i svart.

Själva förbygeln är brun, med brun resår (som har 2 vita sträck i). Silverspännen och avtagbar martingal. Någon som vet vad det kan vara för märke eller vart storleken på den står? :D

Sv: Märke (på förbygel)?

Ja en sån verkar det vara, tack! :bow:

Vet du vad en sån förbygel brukar ligga i för prisklass?

Liknande trådar

Hoppning :angel:Lilla stor hästen på 154 cm behöver en ny förbygel som är väldigt ställbar, allra helst 5 eller 4 punkts. Har idag en martingal...
Svar
0
· Visningar
869
Utrustning Jag vill ha en svart förbygel med röd/vit/blå-resår. Det ska vara martingal på den också. Någon som vet var man kan hitta en sån?
Svar
0
· Visningar
583
Senast: WBanna
·
Utrustning Härom dagen efter ett ridpass skulle hästen bita sig i bringan efter, antagligen, en insekt. Jag är alltid på min vakt så att hästarna...
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: weasel_
·
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka