Sv: Mariestad

Jag skippar eftersom de inte har mer än debutant. Annars är det en av de närmsta banorna för oss så hade varit smidigt.

Ööum.. red som typ sjätte från slutet i lättklassen. Sanibonani heter hästen i alla fall, red dressyren 11.40 och terrängen typ 15.20 har jag för mig.

Jo, men om hästen var liten och helt mörkbrun så var det nog jag :D

I vilket delmoment såg du oss? :angel:

tänkte väl det....:D Till fios stora förtvivlan så har jag ju en enorm bukekänsla, dvs jag VET när jag ser en bukefalist...men eftersom jag var springsjas till henne o även till min egen häst så fick jag nöja mig med att titta på dig utan att hälsa denna gången!:D

Du får väl hälsa nästa gång, jag har nämligen ingen koll på nån :angel: och mig är det lätt att se sen jag färgade håret så jag ser ut som ett stoppskylt :D

Fick syn på att dom laggt ut starttider för dressyren och den krockar med banvisningen av terrängen!!! Hur skall man fixa detta?? Skall ju starta för första gången så blir rätt nervös av detta....

Jag ska in på dressyren 10:28 och visningen är kl 10 så jag kan inte heller vara med tyvärr. Men jag hoppas att Mitrolle kan hjälpa mig :bow:

Annars kan vi försöka lösa det ihop :)

Har ni sett att det står i ryttarmeddelandet att ryttarbok ska kunna visas vid anmodan...det ska ju inte behövas en ryttarbok hade jag ju förstått. ??

Ryttarbok behövs i allra högsta grad, däremot är hoppkvalen borttagna

Jag ska in på dressyren 10:28 och visningen är kl 10 så jag kan inte heller vara med tyvärr. Men jag hoppas att Mitrolle kan hjälpa mig :bow:

Jag ska rida vid 12 så jag hinner gå på visningen. Jag kan gå banan med er som missar visningen efter att jag har hoppat! :)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
613
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka