L

lul

Nu ska ni få se lite bilder på en "riktig" häst i maraton :)

Det är från träningen i helgen -Frosty tyckte det var döskoj och var kanon att köra.

Lite trav ..

frostytrav2.jpg

vem är mest koncentrerad?!

frosty3.jpg

fullt ös

frosty2.jpg

paus och instruktioner

frostystilla.jpg

busar!

frosty7.jpg

Så har ni några maratonbilder att visa??

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Maraton!

Snyggt! Väldigt snygg utrustningsbild högst upp, den sparar jag!!

Jag kan ju avslöja att jag oxå tränade i helgen, för första gången! Blev helt taggad! Hästen var mindre taggad och ville helst springa efter de andra ekipagen in i skogen..man kanske kan kalla det taggad men okoncentrerad :)
/jenny

Nej traningen ja! Gick det bra for er?? Synd att vi missade det...

jag gissar att du är kvar i skottland iom saknaden av åäö :)

det gick jättebra på tärningen, frosty har skött sig super, och känts pigg o fräsch hela helgen!

jenny: hon kommer säkert efter att fått kört några hinder inse att det faktiskt är KUL. det tar ett tag innan de fattar vad man vill att de ska göra i hindrerna.

lycka till i lycksele båda två!

hehe...precis. hemma nu iaf! Hinner väl köra en gång innan vi ska tävla...och går den gången bara lite bättre än tidigare känns det som vi kommer på en stadig sistaplats. nejnej, tänk positivt!

Fundera på att köpa en sån, är du nöjd med den?
Och vad är det för vagn?

nädu nora det kommer garanterat att gå super för er, jag håller tummarna!!!

blicken: jodå jag är nöjd med min sele, den är förstärkt på utsatta ställen, ok läder håller bra i sömmarna, passar bra på shettis. så den är ätt värd pengarna.
vagnen är en tidaholmsrockard nr 202.

Frestas med en massa läckra maratonbilder, det är ite snällt! :mad: ;)
Nä, med det ser verkligen så himla kul ut!

Hade egentligen tänkt att komma upp och titta på er när ni tränade (tjejen som har en fjord ringde och sa att ni sdkulle ha träning) men eftersom jag skulle jobba mastodont natt på ett nytt jobb så blev det lite överkurs :D

Men till hösten ska ni inte slippa mig :devil:
Då borde jag ju kunna börja terrorisera er med mitt sto, nu vill hon mest umgås med sitt föl.

Senast ändrad:

det är fruktansvärt roligt också!

Låter kanon att vi inte "slipper" dig i höst! Du är såå välkommen så!

lul skrev:
det är fruktansvärt roligt också!

Låter kanon att vi inte "slipper" dig i höst! Du är såå välkommen så!

Jo jag är rädd för att det ska vara kul! :D
Tackar för välkomnandet, lär komma som ett skott uppöver. :banana:

:mad: Hur sugen på att köra blev jag inte nu då.
Jättefina bilder, ni verkar vara jätteduktiga. :)

Nu har ju jag också kört maraton på riktigt i år och har lite bilder att skryta med!! Han gick så JÄÄÄKLA bra! Vände 360 grader så vagnen stod still i full galopp! ojojoj vad han tycke det var skoj... Verkligen en lättnad att komma ut ur dom svängarna och se att alla benen satt som dom skulle... Lite suddiga men:

1b36a8a747266102496d932d2ef4839d.jpg

6b00bc9f9be26a187f8488a319315800.jpg

1aeb3c91f2dcbfa760a3c8b9c0f8a6b5.jpg

1666682bea0ca9d6eebc4263ac23c1c7.jpg

Tackar! :bow: Känns som jag inte kommer få vara med om ett så perfekt maraton igen...

Nääe! inte fler sånna bilder :mad: ;)
Ser jätte kul ut! fin häst med.

Inte gör det saken bättre att det är så härliga marken där heller *dreggel* (tomten bor i sumpmarkernas rike :eek: )

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka