Marabou Nyhet

Gammeln

Trådstartare
Vad gillar ni den nya kakan? Jag tycker den är osannolikt god. Den är baserad på granola och yoghurt. Sen har man toppat med bla honing, tranbär och blåbär. Det där med granola var verkligen ett lyft av smak. Sen känner man en eftersmak av tranbären och där efter kommer smaken av blåbär som avslutning när man smaskar liksom. Sen bara måste man stoppa i sig en ny bit choklad :D. Av mig får den :d:d:d:d:d av 5 möjliga.

Jag tog den stora kakan:o

Vad gillar ni den nya kakan? Jag tycker den är osannolikt god. Den är baserad på granola och yoghurt. Sen har man toppat med bla honing, tranbär och blåbär. Det där med granola var verkligen ett lyft av smak. Sen känner man en eftersmak av tranbären och där efter kommer smaken av blåbär som avslutning när man smaskar liksom. Sen bara måste man stoppa i sig en ny bit choklad :D. Av mig får den :d:d:d:d:d av 5 möjliga.

Ånej .. Då måste jag prova den
Försöker låta bli choklad...

Jag tycker inte den var något speciellt. Absolut inte dålig, men kanske värd 3/5? Inte mer, inte mindre. :p

Tycker också att den är jättegod! :up:
Saknar Marabou winter dock

Jag såg den i affär och konstaterade snabbt att jag inte ens tänker smaka den :p Däremot deras "happy birthday" med jordgubbsbitar i, eller vad det nu är, den är lite för god enligt mig...

Bäst är dock fazers nya, med mintchoklad (morsan föredrar mudcake). Så extremt, galet god :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka