Marabou 100år

Gammeln

Trådstartare
*Warning det är jag som har skrivit tråden. Kan uppfattas av Eder som oseriös så läs inte*. Lagom till jubiléet har man släpp en nyhet. Från någon gång i mitten av februari finns den ute i butik. Men man kan hitta den på Hemmakväll redan nu :bump:Ska tydligen vara nått i hästväg ;). Man har lyckats med att korsa den underbara klassikern från 1947 Daimen med den betydligt yngre Blacken och nu har detta populära par fått tillökning och kallar sin avkomma för Marabou Daim Saltlakrits. Kan ni föreställa er redan nu hur smarrig den är :D? Ska iväg nu och fixa mig en kaka :d.

Men va f*n! Varför kommer de alltid med smarriga nyheter när jag inte äter onyttigt? :arghh::banghead:
Nu har jag satt i mig en 200g:are :o. Den va supersmarrig. Får betyget :d:d:d:d:d av 5möjliga. Först känner man saltlakrisen och efter ett tag så känner man daim smaken. Måste säga att det var en annorlunda upplevelse med 2 smaker som avlöser varandra. Vad jag undrar är om man får samma smak om man tar en bit från en ren Daim kaka och en bit från en ren black kaka och stoppar dessa bitar i munnen samtidigt O_o

Tyckte det var ganska intetsägande faktiskt.
Smakade varken eller.
Inget jag kommer att köpa igen

*Warning det är jag som har skrivit tråden. Kan uppfattas av Eder som oseriös så läs inte*. Lagom till jubiléet har man släpp en nyhet. Från någon gång i mitten av februari finns den ute i butik. Men man kan hitta den på Hemmakväll redan nu :bump:Ska tydligen vara nått i hästväg ;). Man har lyckats med att korsa den underbara klassikern från 1947 Daimen med den betydligt yngre Blacken och nu har detta populära par fått tillökning och kallar sin avkomma för Marabou Daim Saltlakrits. Kan ni föreställa er redan nu hur smarrig den är :D? Ska iväg nu och fixa mig en kaka :d.

Nej, det tror jag inte.
Faktiskt.
Trots att jag är ett godismonster och abstinent på samma gång.

Nu har jag satt i mig en 200g:are :o. Den va supersmarrig. Får betyget :d:d:d:d:d av 5möjliga. Först känner man saltlakrisen och efter ett tag så känner man daim smaken. Måste säga att det var en annorlunda upplevelse med 2 smaker som avlöser varandra. Vad jag undrar är om man får samma smak om man tar en bit från en ren Daim kaka och en bit från en ren black kaka och stoppar dessa bitar i munnen samtidigt O_o

:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh: Du är en ond människa.

Min våg hävdar annorlunda. :cautious:

I fjol när jag åt nyttigt var det Marabou Japp som lanserades... Men då sparade jag en i frysen tills jag fick äta. :idea:
Köp en kaka och ta dig en gobit bara för att provsmaka underverket. Lägg sedan resten av den stora kakan i frysen :up:

Avskyr kombon choklad-saltlakrits :yuck: Men gillar båda smakerna var för sig :) Har nyss gjort Rocky Road här hemma, ska avnjutas ikväll :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka