Mara Bourbon..

F

Fian

Var på plats i Köpenhamn igår och fick se denna underbara märr vinna.. :love: Vilken häst säger jag bara!! Var och tittade på henne i stallet och hon är så härligt cool, så springer hon sina 2011 meter på ny världsrekordtid och blir sen denna coola dam igen. Står helt lugn i vinnarcirkeln och tar emot husses pussar och folkets jubel..
Vill haaa henne :love:

:bow: för flygande Maran

Sv: Mara Bourbon..

Ja, visst är hon. Vilken märr! :bow: Jag kollade också in henne på nära håll.

Jean-Pierre är en väldigt sympatisk människa och igår var han glad som en speleman. Pratade du med skötaren? Hon och den finska tjejen som jobbar för honom är helt underbara. Vi träffade dem i vintras i Normandie också och de är så trevliga så man bara måste hålla tummarna för dem!

Övrigt noterat på Lunden igår:
-Going Kronos var riktigt bra när han plockade ner Genny Di Giesolo från dödens.
-Jos hade inte bootsen med guldspännen.
-Den tränare som tvingades byta en huvudstång med taggar på till en utan av en funktionär strax innan start har inte fransk licens, inte heller italiensk... Utan svensk... :eek:

Sv: Mara Bourbon..

Nej jag pratade inte med dem för de höll på att sela ut en häst men både JeanPierre Dubois och skötaren bara log och nickade när jag pekade och frågade om jag fick gå in och titta på henne :love:
Har massa fina foton från dagen :)

Och Going Kronos.. Kan bara hålla med! Vilken häst :bow:

Liknande trådar

I
Övr. Hund Får man bli arg på folk som är rent lata och slappa? Jag skällde ut en gubbe i parken idag för att hans hund kom fram och hälsade på min...
2
Svar
29
· Visningar
2 695
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras