Luff
Trådstartare
Jag vet att det är meningen att man ska reta sig på dom men det är ju ändå på riktigt. Kollar på renoveringsprogram där par ska övertalas att köpa ett renoveringsobjekt.
Dom kommer att få hjälp med allt arbete och få sitt drömhus.
Så det är klart att husen som dom kollar på är i lite sämre skick.
Och då går dom genom varenda kåk och gnäller om VÄGGFÄRGERNA?
-Uääää, vilken hemsk rosa färg. Jag hatar rosa! (Målat för 20 år sedan och bara att måla över)
-Uäää, vilken äcklig toalett, jag kan inte se mig bo i det här huset! (Toalett som är från 60-talet där porslinet är spräckt)
-Fy, va skräp det är i det här rummet! (Fullproppat garage)
-Jag kan inte se mig laga mat här! (Nä, det är inte ens luckor kvar på alla köksskåp och spisen är också borta)
-Gu vilken gräslig matta! Den är ju jätteful! (Heltäckningsmatta från 70-talet med stora hål)
I hus efter hus efter hus så fortsätter dom att tjata om sådant som uppenbart är saker som ska bort. Och det syns på deras miner att dom verkligen inte kan se förbi skräp på golvet eller ett skitigt kök.
Är folk så här (korkade) eller har dom verkligen letat upp dessa par?
Dom kommer att få hjälp med allt arbete och få sitt drömhus.
Så det är klart att husen som dom kollar på är i lite sämre skick.
Och då går dom genom varenda kåk och gnäller om VÄGGFÄRGERNA?
-Uääää, vilken hemsk rosa färg. Jag hatar rosa! (Målat för 20 år sedan och bara att måla över)
-Uäää, vilken äcklig toalett, jag kan inte se mig bo i det här huset! (Toalett som är från 60-talet där porslinet är spräckt)
-Fy, va skräp det är i det här rummet! (Fullproppat garage)
-Jag kan inte se mig laga mat här! (Nä, det är inte ens luckor kvar på alla köksskåp och spisen är också borta)
-Gu vilken gräslig matta! Den är ju jätteful! (Heltäckningsmatta från 70-talet med stora hål)
I hus efter hus efter hus så fortsätter dom att tjata om sådant som uppenbart är saker som ska bort. Och det syns på deras miner att dom verkligen inte kan se förbi skräp på golvet eller ett skitigt kök.
Är folk så här (korkade) eller har dom verkligen letat upp dessa par?