"Maniskt intresse för sex"

Visst är det starka känslor som driver, men samtidigt VET förövaren att det är fel som de gör eftersom de gömmer sig, försöker komma undan, ljuger etc. Och vet man att man gör fel ska man också tvingas ta konsekvenserna av sitt handlande. Det ska inte hjälpa att komma med bortförklaringar och ursäkter.
I synnerhet när förövaren tar till våld och skadar djuren ska det straffas HÅRT.

Rent praktiskt måste väl dessa avskum till människor lägga något lugnande i maten för hur skall det annars gå till ?
Mina hästar hade då f-n inte stått still.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna på en gård utanför Ljungby fick en chock i söndags vid 18-tiden när hon kom till hagen. – Jag såg en man som hade sexuellt...
Svar
6
· Visningar
1 387
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En 74-årig man från Ljungby åtalas misstänkt för att ha haft sex med en häst. Mannen nekar till brott. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Plötsligt dök en häst med sadel, men utan ryttare, upp på Thomas Jonssons gård utanför Dösjöbro. Det visade sig att den kastat av en...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama