Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag beställde osså dom för ett tag sedan, men skickade tbx dom. Som sagt, väldigt oelastiska. Sedan kändes dom tunna och sladdriga och det var inte vad jag väntat mig. Dom var mer som dom ribbade dom har tycker jag och inte som manchester... :smirk:
Mancesterna var jättekonstiga i storlekarna , små vid vaderna och stora i låren.
Dom ribbade gillar jag inte tyget i.
HAr två par från börjes som är bra, dels dom tygskodda och sen ett par som inte finns i katalogen
HAr många par ridbyxor började räkna, kom upp i 16 st, sen slutade jag
Skickade tillbaks mina som jag beställt, då dom gick sönder efter 2 dgr användande.
Min häst fick "tuppjuck" vid en promenad och jag fick ta ett par STORA steg efter honom med resultat att dom sprack sönder =totalt oelastiska.
Har skickat tillbaks dessa värdelösa byxor, och provar istället de helskodda för ca 600:- :smirk:
har inga såna men två par andra från börjes. jag tycker dom är ganska konstiga i storlekarna, inga problem med trånga vader men dom är väldigt korta i benen och jättestora i midjan.
beställde ett par för ca två mån sen. de sprack i grenen efter två veckors användning när jag satt upp på guldklimpen. haha. skickade tebax de och fick ett par nya. de håller än så länge. hur sköna som helst! jag har oxå 36 i vanlig storl å 38 funkar bra
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.