Manchester ridbyxor från Bö**es

det jag vet är att börjes ridbyxor brukar vara små i vaderna.

Jag skickade efter dom, men skickade tillbaka dom eftersom dom var så oelastiska. Det gick knappt att röra sig i dom :mad:

Jag beställde osså dom för ett tag sedan, men skickade tbx dom. Som sagt, väldigt oelastiska. Sedan kändes dom tunna och sladdriga och det var inte vad jag väntat mig. Dom var mer som dom ribbade dom har tycker jag och inte som manchester... :smirk:

jaja jag får se vad jag tycker om dom :crazy:
JAg hoppas jag gillar dom :crazy:

Mancesterna var jättekonstiga i storlekarna :crazy:, små vid vaderna och stora i låren.
Dom ribbade gillar jag inte tyget i.
HAr två par från börjes som är bra, dels dom tygskodda och sen ett par som inte finns i katalogen :cry:

HAr många par ridbyxor började räkna, kom upp i 16 st, sen slutade jag :crazy:

Har sånna svarta! :)
Rider nästan bara i dom! Jättesnygga!
Sitter bra på mej och är sköna att rida i.

Rätt små i storlekarna tycker jag.
Jag har 38 i dom, har 36 i ett par andra byxor.

Skickade tillbaks mina som jag beställt, då dom gick sönder efter 2 dgr användande. :crazy:
Min häst fick "tuppjuck" vid en promenad och jag fick ta ett par STORA steg efter honom med resultat att dom sprack sönder =totalt oelastiska. :mad:
Har skickat tillbaks dessa värdelösa byxor, och provar istället de helskodda för ca 600:- :smirk:

har inga såna men två par andra från börjes. jag tycker dom är ganska konstiga i storlekarna, inga problem med trånga vader men dom är väldigt korta i benen och jättestora i midjan.

beställde ett par för ca två mån sen. de sprack i grenen efter två veckors användning när jag satt upp på guldklimpen. haha. skickade tebax de och fick ett par nya. de håller än så länge. hur sköna som helst! jag har oxå 36 i vanlig storl å 38 funkar bra

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
685
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka