Mammakläder?!? Byxor med "muff" ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mammakläder?!? Byxor med "muff" ?

Mina jeans får jag ha knappen uppknäppt på annars spänner det. Är i vecka 16 och har började få kula på magen för några veckor sedan. har dock inte köpte några mammakläder än. Är inte så ofta jag går civilklädd, har alltid lagårdsoverall på mig:) Och hemma kan jag ju ha mjukisbyxor.
 
Sv: Mammakläder?!? Byxor med "muff" ?

Jag använder fortfarande mina vanliga jeans och byxor, som tur är har det ju varit modernt med låg midja på byxor annars skulle det nog aldrig gått. Jag är i vecka 20 och har inte gått upp något i vikt ännu men magen börjar puta en del. Problemet med dessa låga byxor är att de kasar ner. Annars börjar jag väl främst få problem med tröjorna. Snart har jag Nalle Puh-mage i varenda tröja.

Jo, så jag har börjat spana lite efter mammakläder, men i min trakt är det fruktansvärt dåligt utbud på mammakläder. Det är väl främst HM som har. Men i helgen ska jag till Stockholm så då ska jag spana lite...:)
 
Sv: Mammakläder?!? Byxor med "muff" ?

Jag, som var ganska rund redan före mina graviditeter, fick börja med mammakläder ungefär vid vecka 14 i alla graviditeterna.
På hemmaplan hasade jag runt i mjukisbrallor hela mina graviditeter, sen hade jag mammabyxor när jag skulle ut "offentligt". Och jag hade inte såna med "mudd", utan de var bara sydda med mer plats för magen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp