Mammabyxor

Ireland

Trådstartare
Har ni några tips på nån hemsida man an hitta bra och prisvärda mammabyxor av olika sorter?
Jag som inte tycker om hårt sittande kläder i vanliga fall, har från och med nu sagt att jag ska skippa jeansen som mest är obehagliga.. Övriga kläder kan jag fortfarande ha, men skulle vilja ha några riktigt sköna mammabyxor.
Köpte ett par jeansleggings på hm med sån bred resår som går upp över hela magen, hur skönt som helst!!

Sv: Mammabyxor

Om du googlar på mamalicious så hittar du olika byxor. Jag har två olika typer av jeans! Nu på slutet har jag dock mest använt tights och ett par svarta tunna raka mammabyxor modell mjukisbyxa från HM!

Min man köte två FANTASTISKA mamma-byxor till mej på Stadium Outlet i Arlandastad.
De är ett mellanting mellan "fritidsbyxor" och "mysbyxor" :) med bred "täcka-magen" resår i midjan, många praktiska fickor bla benfickor och muddar nere vid benen.
Jag har ett par grå - "hundträningsbyxor" - och ett par rosa - "jobb/hälsa på vänner/hemma-byxor".

Köpte äv ett par mamma-jeans på H&M - lös passform - och en mamma-jeanskjol på samma affär.

/Swat

Jag får inte ens på mig mina jeans längre! Eller jo, jag kan ta på mig dom utan problem men jag kan inte knäppa dom. :d Jag har istället mjukisbyxor och leggins.. köpta på HM!

mitt tips är att köpa HMs mjukisbyxa, den växer liksom med magen undertiden. jag lever i mina (har två) sedan använder jag mycket mamma tjolar med leginga under,om jag ska bort eller vara "fin".

Köpte ett par jeansleggings på hm med sån bred resår som går upp över hela magen, hur skönt som helst!!

Skulle just tipsa om dem. Helt underbara! :love: Växlade mellan dem och klänning/strumpbyxor (köpte bara större storlek av vanliga strumpbyxor, funkade lika bra för mig).

Nelly har prisvärda mammajeans för 3-400 kr.

Kan annars rekommendera skjort-klänningsmodet. Det funkar näml väldigt bra efter förlossningen. Det ursäktar figuren och knappar så man kan amma.

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 935
Senast: Cattis_E
·
Hästvård När hovslagaren var här i förrgår upptäckte jag att hästens öron såg "skabbiga" ut. Jag kan plocka/skrapa bort päls och vid rötterna på...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Constance
·
O
  • Låst
Övr. Barn För några månader sedan fick anhöriga till oss ett sent missfall (v. 16 tror jag) fostret hade varit dött i några veckor innan det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 036
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA