Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Malin om Cue Channa och EM: ”Planen är inte ändrad”
I förrgår kom beskedet att Malin Baryard Johnssons topphäst H&M Cue Channa står över Falsterbo på grund av en lättare sträckning. ”När jag kommer hem ska jag jogga igång henne igen” säger Malin som berättar mer om läget. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tav...n-om-Cue-Channa-och-EM-Planen-ar-inte-andrad/
Hästnyheter
Det blir inga fler mästerskap för Malin Baryard Johnssons tidigare topphäst Cue Channa, som nyligen kom tillbaka till Sverige. Efter att...
Hästnyheter
De gjorde ett OS och ett EM tillsammans, Malin Baryard-Johnsson och Cue Channa, innan ekipaget splittrades 2018. Sedan ett par veckor är...
Hästnyheter
I OS 2016 och EM 2017 red Malin Baryard-Johnsson på Cue Channa. Sedan bytte hästen ryttare och tanken var att stoet skulle säljas. Nu är...
Kropp & Själ Jag har personligen fått stresspåslag i efterhand när någon Annan varit i fara, men inte för min egen skull. När hunden blivit anfallen...