Målen 2006

Sv: Målen 2006

Målet från början var väl att debutera * men nu har det flyttats upp till att etablera honom i * eftersom han gått så bra hittills. :love:
Debut i Trollhättan den 18/6. :)

F ö är målet att han ska ha gått msv klass i alla tre grenar för 130-hoppning känns inte heller så avlägset och dressyren har han ju klarat av tidigare. :angel:

Mina mål var att rida NM, internationella tävlingar i både Sverige och utomlands och debutera **.
Men eftersom hästen stoppat käppar i hjulet och är under långsam igångsättning blir vårat största mål för i år JSM och ev. några internationella utomlands i slutet.

debutera **, och vara placerad (gärna topp 3 :D) på JSM. och så gärna ett JEM på det om allt går bra :)

och övrigt att debutera Msv dressyr till hösten (gärna med plac, haha), så att jag har ridit msv i alla tre grenar

Liknande trådar

Hästhantering Någon som vet om man kan ha hästen i en hage där man målat staketet? Faller ju en del färg i gräset under målningen så att säga.
Svar
3
· Visningar
598
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: MJLee
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
884
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar