Vilka gulliga figurer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är roligt! Väldigt roligt. Tyvärr så känner jag att jag inte har tid och har dessutom tyvärr fått ont i händerna så jag kan inte alls göra lika mycket som jag vill. Kan bara sitta små korta stunder samt att pennorna måste gömmas för den blivande tvååringenNi får ursäkta om jag spammar tråden men detta e farligt roligt
![]()
Det är roligt! Väldigt roligt. Tyvärr så känner jag att jag inte har tid och har dessutom tyvärr fått ont i händerna så jag kan inte alls göra lika mycket som jag vill. Kan bara sitta små korta stunder samt att pennorna måste gömmas för den blivande tvååringen![]()
Inget ont som inte har något gott med sig...På nyårsafton, när jag ändå "måste" vara instängd i sovrummet ett halvt dygn, då blir det mycket tid till att måla i målarböcker![]()
En som inte är så mycket målad i skulle jag sägaJag åker till Teneriffa 1/1. Måste försöka bestämma vilken målarbok som ska med![]()
wow jätteFint!Min första "orealistiska" hästBlev ganska nöjd med själva hästen sedan tappade jag fantasin till ramen och körde bara på samma färgskala
. Bakgrunden är gjord med torrpastell, hade inte så mycket tålamod med den heller...
2 olika ljus:
![]()
![]()
Grymt fin!!! Jag gillar att allt har en metallkänsla över sig, både hästen, fjädrarna och fjärilarna!Min första "orealistiska" hästBlev ganska nöjd med själva hästen sedan tappade jag fantasin till ramen och körde bara på samma färgskala
. Bakgrunden är gjord med torrpastell, hade inte så mycket tålamod med den heller...
2 olika ljus:
![]()
![]()
Förresten, du kanske har skrivit det tidigare, men vad har du använt för pennor?Min första "orealistiska" hästBlev ganska nöjd med själva hästen sedan tappade jag fantasin till ramen och körde bara på samma färgskala
2 olika ljus:
![]()
![]()
Förresten, du kanske har skrivit det tidigare, men vad har du använt för pennor?![]()
Jag bombar lite nu när jag för en gång skull har tid att ta fram pennorna
Här är hästen gjord med mina Derwent Drawing, älskar att de täcker så bra och går att blanda/lagra ovanpå varandra om man har rätt teknik. Går nästan att få till lite "oljemålning"-känsla. Bakgrunden även på denna gjord med torrpastell och utsmetad med en bomullstops. Jättebra om man vill ha en jämn inte så skarp färg (är dock lite mer färg än vad det ser ut som på bilderna...)!
![]()
![]()