Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Tanken är dock att det ska vara en person/pärlvit, typ som denna
Eller du kanske menade den mörka? Den är tänkt som silversvart!
Jag som är färgnörd tycker det är jättekul att få till så många olika som möjligt![]()
Nä, det är bara jag som har halvdålig koll på färgernas namnTack
Tanken är dock att det ska vara en person/pärlvit, typ som denna
Eller du kanske menade den mörka? Den är tänkt som silversvart!
Jag som är färgnörd tycker det är jättekul att få till så många olika som möjligt![]()
Jisses vad svårt det var att fota så färgerna kommer till sin rätt. Jaja, första alstret avklarat.
Tydligen lika svårt o hålla sig innanför linjerna som när man va liten...
![]()
Haha ja dåsåÄsch i Johannas "magiska djungel" står det att man får måla utanför linjerna![]()
Hemma hos oss är mammas pysselhylla högt upp och pennorna tas bara fram sent på kvällarna ...Nu har jag också beställt Lenas målarbok och ett paket pennorDetta ska gömmas noga för mina två små huliganer som älskar att måla
![]()
Hemma hos oss är mammas pysselhylla högt upp och pennorna tas bara fram sent på kvällarna ...
Absolut säkrast så!Så kommer det blir här också! Ska försöka se till så dom inte ens VET att mamma har en egen målarbok och egna pennor![]()
Så kommer det blir här också! Ska försöka se till så dom inte ens VET att mamma har en egen målarbok och egna pennor![]()
Absolut säkrast så!
KL
Jag har inte hunnit måla något alls på sistone men jag blir väldigt inspirerad av alla fina bilder här! Jag ligger helt klar i lä i jämförelse med de flesta av er, men jag har kul.
För att det inte ska bli för jobbigt för mig att inse att jag inte får till några perfekta färger på hästarna i Lenas målarbok har jag beslutat att inga hästar får några naturliga färger, kanske någon svart eller så, men de kommer i de flesta fall att vara klarblå, guldfärgade, rosa osv![]()
Haha, jag gör precis så jag medFör att det inte ska bli för jobbigt för mig att inse att jag inte får till några perfekta färger på hästarna i Lenas målarbok har jag beslutat att inga hästar får några naturliga färger, kanske någon svart eller så, men de kommer i de flesta fall att vara klarblå, guldfärgade, rosa osv![]()