Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju min hemma-butik, ju!Hittade det, farlig sida, måste ju nästan prova några andra pennor från dem
http://www.konstnarscentrum.se/product_info.php/derwent-drawing-blister-p-19642
Hittade det, farlig sida, måste ju nästan prova några andra pennor från dem
http://www.konstnarscentrum.se/product_info.php/derwent-drawing-blister-p-19642
Tack!!! Jag hittade tre såna grupper på fb och har "ansökt" om att få vara med i dem! Vad spännande!! Det är så otroligt häftigt att se mina bilder färglagda! Jag känner igen Jessica Pilhedes namn men vet inte varifrån, vi är inte vänner på fb och jag hittar henne inte på Instagram heller.@Lena Furberg du MÅSTE in i gruppen Målaböcker för vuxna och kolla, det är en som gjort en av dina bilder, helt jävla magisk! Jessica Pilhede heter hon, gjort många fina av dina bilder![]()
Kollade men inga medlemsförfrågningar så hoppas du blivit insläpptTack!!! Jag hittade tre såna grupper på fb och har "ansökt" om att få vara med i dem! Vad spännande!! Det är så otroligt häftigt att se mina bilder färglagda! Jag känner igen Jessica Pilhedes namn men vet inte varifrån, vi är inte vänner på fb och jag hittar henne inte på Instagram heller.
(Kan inte du släppa in mig i gruppen? Jag är insläppt i 2 andra nu men inte just den... Är så nyfiken!! )
Alltså, wow!Inspirerad![]()
Jätteläckert med "tvåfärgad" man!! Och norrskenet blev ju JÄTTEBRA!Gjorde islandshästen sist, försökte göra den så lik foderhästen som möjligt. Dock svårt och göra skimmlar.![]()
Läcker!!!!! Verkligen!!! Svart är inte lätt, jag vet, men jag tycker du fått fram den svarta känslan perfekt. Jag gillar också den brunsvarta hästen längst ner, den blev superfin (jag gillar alla!).Min andra bild.. Experimenterade lite med kolpenna för att få till riktigt svarta partier, egentligen är hela bilden lite experiment med att få fram färger och vissa är jag mer nöjd med än andra kan man säga
+ känns som att fotot gör att övergångarna inte ser lika mjuka och naturliga som den riktiga bilden. Ramen är ifylld med guldpenna, orkade inte hålla på med olika nyanser och skuggningar på den
![]()
Du får nog hjälp av 2-åringenNu har jag fått tummen ur o beställt 36 färgpennor och "Secret garden", lääängtar!
Sen hur man ska få tid o måla med en 4månaders bebis o en 2åring hemma det e frågan![]()
Men så VACKER!!!! Jag absolut älskar färgen på isabellen!!Hade tänkt spara denna men det var den enda jag hade inspiration till, så... Tyvärr räckte inte tålamodet riktigt till allt pill.
![]()
Men så VACKER!!!! Jag absolut älskar färgen på isabellen!!