Målarböcker för vuxna

Eftersom det har diskuterats pennor måste jag bara gå jubla lite över att jag äntligen hittat mina gamla favoritpennor :love:

Det är ett set jag köpte för massa år sedan som har perfekta hästfärger! Kommer från Derwent, väldigt mjuka och täcker super! Nyanser heter Ivory Black 6700, Chocolate 6600, Sepia (red) 6110, Sanguine 6220, Brown Ochre 5700 och Chinese White 7200.

@Lena Furberg du MÅSTE in i gruppen Målaböcker för vuxna och kolla, det är en som gjort en av dina bilder, helt jävla magisk! Jessica Pilhede heter hon, gjort många fina av dina bilder :)
Tack!!! Jag hittade tre såna grupper på fb och har "ansökt" om att få vara med i dem! Vad spännande!! Det är så otroligt häftigt att se mina bilder färglagda! Jag känner igen Jessica Pilhedes namn men vet inte varifrån, vi är inte vänner på fb och jag hittar henne inte på Instagram heller.

(Kan inte du släppa in mig i gruppen? Jag är insläppt i 2 andra nu men inte just den... Är så nyfiken!! )

Senast ändrad:
Tack!!! Jag hittade tre såna grupper på fb och har "ansökt" om att få vara med i dem! Vad spännande!! Det är så otroligt häftigt att se mina bilder färglagda! Jag känner igen Jessica Pilhedes namn men vet inte varifrån, vi är inte vänner på fb och jag hittar henne inte på Instagram heller.

(Kan inte du släppa in mig i gruppen? Jag är insläppt i 2 andra nu men inte just den... Är så nyfiken!! )
Kollade men inga medlemsförfrågningar så hoppas du blivit insläppt :) Sett många av dina bilder där men hennes var helt fantastisk.

Gjorde islandshästen sist, försökte göra den så lik foderhästen som möjligt. Dock svårt och göra skimmlar. :)
15094883_10154256206353068_2233734120388658345_n.jpg

Min andra bild.. Experimenterade lite med kolpenna för att få till riktigt svarta partier, egentligen är hela bilden lite experiment med att få fram färger och vissa är jag mer nöjd med än andra kan man säga :p
+ känns som att fotot gör att övergångarna inte ser lika mjuka och naturliga som den riktiga bilden. Ramen är ifylld med guldpenna, orkade inte hålla på med olika nyanser och skuggningar på den :angel:

DSC_1323_zps3j2sxvd1.jpg

Min andra bild.. Experimenterade lite med kolpenna för att få till riktigt svarta partier, egentligen är hela bilden lite experiment med att få fram färger och vissa är jag mer nöjd med än andra kan man säga :p
+ känns som att fotot gör att övergångarna inte ser lika mjuka och naturliga som den riktiga bilden. Ramen är ifylld med guldpenna, orkade inte hålla på med olika nyanser och skuggningar på den :angel:

DSC_1323_zps3j2sxvd1.jpg
Läcker!!!!! Verkligen!!! Svart är inte lätt, jag vet, men jag tycker du fått fram den svarta känslan perfekt. Jag gillar också den brunsvarta hästen längst ner, den blev superfin (jag gillar alla!).

Nu har jag fått tummen ur o beställt 36 färgpennor och "Secret garden", lääängtar!

Sen hur man ska få tid o måla med en 4månaders bebis o en 2åring hemma det e frågan :rofl::up:

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 261
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 686
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka