Massvis med hundar, köpt på ÖoB för 80krNämen, en basset. Vad är det där för bok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Massvis med hundar, köpt på ÖoB för 80krNämen, en basset. Vad är det där för bok?
Aha, vad roligt!Massvis med hundar, köpt på ÖoB för 80krEndel bassets, mycket bulldoggar och mopsar, några chow chows och spaniels.
Om jag får nalla lite av tråden, så undrar jag - ni som färglägger både i böcker, på vykort och kanske i min Målarmapp med lösa ark - vilket föredrar ni? Finns där nåt speciellt och liksom outbytbart med just en bok? Är där en speciell känsla i en bok, som går förlorad om det istället är lösa blad? Det är ju inte riktigt samma sak.
Jag tänker gå vidare eftersom målarmappen faktiskt fick jättepositivt bemötande och jag är himla glad, men undrar om just lösa blad är smartast eller om en bok känns bättre?
Ademin får ta bort min fråga om den är olämplig marknadsföring/undersökning...!
Åh! Varför har du inte visat denna bilden tidigare? Fint!
Haha jag tror jag gjort det? Men det var nog ett tag senÅh! Varför har du inte visat denna bilden tidigare? Fint!
Jisses Amalia vad du är duktig!Haha jag tror jag gjort det? Men det var nog ett tag senEnligt FB la jag upp bilden den 12 Juni så det var ju några månader sen
https://www.facebook.com/sandra.ham...10156434559920114.1073741836.885190113&type=3
Vet inte om länken funkar? Är iaf till mitt album på fb där jag lägger upp mina målarboks-bilderDet ska vara offentligt.
Den jag målar ligger framme, annars ligger det i tillhörande mapp. Så jag tänker att det är samma?men.. En fråga. Det blir inte hundöron eller så på de lösa bladen? Tycker det verkar lite vanskligt om de ska ligga framme, alla kan väl inte ha så fina målarhörnor?
Jag har det i alla fall inte..
Fördelen med en bok är ju att allt är samlat och med pärm som skyddar. Tycker spiralboken, och inte motiv ut i kanten, verkar toppen!
Tack!Jisses Amalia vad du är duktig!
Häftigt!
Den jag målar ligger framme, annars ligger det i tillhörande mapp. Så jag tänker att det är samma?
Haha!Inte på köksbordet när du äter frukost?![]()
Jag funderade lite på det, om det kunde vara en bra kompromis. Men samtidigt så får jag total dille på när man drar loss ett blad och inte kanten är alldeles rak..Jag har märkt att vissa block är bladen perforerade i kanten, så man ska kunna dra ur bladen. Bland annat min julmålarbok jag köpte på Rusta har så. Det är ju jättebra om man föredrar att ha lösa blad![]()