Speciella_tina

Trådstartare
Nu är det tävlingssäsong, och jag undrar vad ni har för mål för säsongen? Kanske kan vi peppa varandra lite?

Jag har delmål. Delmål ett är att vara med i koncup syd, där ska vi bara precis ta oss runt och ha en trevlig dag! Vi tar det som en träning och en chans att köra i en annan miljö. Första deltävlingen är nu på söndag, och det är inte utan att jag är lite pirrig! Delmål två är att köra debutant, och klara det, så att jag kan köra lätt klass nästa år.

Sv: Mål 2013

Jaha! Den har jag missat, tyckte jag läste så noga! :p

Då flyttar jag dit mitt inlägg, så tar säkert moderatorn bort denna! :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 417
Senast: Görel
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 858
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 493
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 666
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama