MAIL (Jag blir galen)

C

C_L

Försöker göra ett massutskick till mina kunder från Outlook Express. Alla mail går iväg, tillbaka kommer att det inte går att finna några adresser "Mail Delivery blabla"

Men det funkar om jag skickar det en och en *orka*

Vad göra???
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

Har du provat att sätta ett namn i "till" och resten som "hemlig kopia"? prova om det funkar bättre. Är det alla mail som kommer tillbaka eller bara enstaka?
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

Aha----ok, jag ska infoga ett namn i "till" och resten som hemlig kopia? Ok..ska prova men måste veta varför det gick fel, man ska alltså inte skriva alla namnen i till?

*datornörd - not*

:p
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

Du ska kunna sätta alla namn i till, men ibland kan mottagarens e-post klient uppfatta det som spam och returnerar mailet
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

:idea:

:bow:

Tack snälla!!
Så, med "hemliog kopia" ser inte deras dator att jag vill tracka dem med reklam då? :devil:

Skoja bara, jag är ytterst oskyldig men vill gärna kunna nå mina kunder på ett smidigt sätt...
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

Kan du skicka till två på en gång? Om inte så kanske du använder fel skiljetecken mellan adresserna.
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

har du prövat att lägga dem alla i en och samma grupp i adressboken och skicka iväg? Annars brukar jag skicka mail nummer ett till mig och sedan hemlig kopia tilla alla andra om jag ska göra massutskick och då får alla mottagare inte reda på att de bara är små pjäser i ett stort utskick.
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

nilema skrev:
Har du provat att sätta ett namn i "till" och resten som "hemlig kopia"? prova om det funkar bättre.

Åh tackar! glad att jag slank in på den här tråden. :bow:
 
Sv: MAIL (Jag blir galen)

:bow:

Tack för alla tips!

Vad göra utan Buke... :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Magnum
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 494
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag har sökt ett jobb som jag är sååå sugen på, jag hade varit jävligt bra på det! Nu är det mitt i semestrarna och ansökningstiden går...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp