Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har läst såpass mycket negativt om standart att det inte känns som något alternativ men tack ändå för ditt svar
Sån skillnad det är på vad man sett då, för jag har i stort sett enbart sett positivt om standart, med undantag för vilten där jag också sett en del negativt.
Medans denna tråden är i stort sett första gången jag hittat något positivt om M&B som inte är skrivet av Nilie som var inne i denna tråden också.
/Camilla
Kompisens hund var sådan första veckan, och hon sa att nej, det är inget för honom. Och sedan helt plötsligt så älskade hunden det.
Samma med min Toolah och råa lammrevben. Hon tittade, slickade lite och gick sedan. Kom tillbaka och tog det i munnen, ändrade sig och gick. Det var helt enkelt konstigt och nytt. Nu är det hennes favoritkäk. (och hon är annars en hund som käkar både bajs, äckliga ruttna kadaver och pferferoni utan att blinka)
Det var samma med Lillvispan, hon hade aldrig ätit annat n torrfoder nr hon kom till mig o spottade ut korvbit nr hon fick dröjde inte länge innan hon åt diverse kött som en galning.
Jag har gått över från RC till Magnusson M&B och är hittills jättenöjd med resultatet.
Vi provade Standardt också innan men det fungerade inte alls på min lilla Loppa. Hennes päls blev alldeles matt och hon fick fläckar där hon tappade mycket päls.
Varsågod!
Angående hans tveksamhet till färskfodret, så behöver det inte betyda att han inte gillade det, utan bara att det var underligt och nytt.
Kompisens hund var sådan första veckan, och hon sa att nej, det är inget för honom. Och sedan helt plötsligt så älskade hunden det.
Samma med min Toolah och råa lammrevben. Hon tittade, slickade lite och gick sedan. Kom tillbaka och tog det i munnen, ändrade sig och gick. Det var helt enkelt konstigt och nytt. Nu är det hennes favoritkäk. (och hon är annars en hund som käkar både bajs, äckliga ruttna kadaver och pferferoni utan att blinka)