Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har testat detta foder till katt?
Har ju en allergisk kisse och så väldigt få foder på marknaden att välja på, och skulle vilja testa något bättre än Mjau. Men såg att Magnusson har en variant som skulle funka. Är det smakligt? Mår katterna bra på det?
Min kattunge jag köpte i somras var uppfödd på det. Jag fortsatte ett tag och var nöjd. Bytte senare men det handlade mest om att vi har ont om återförsäljare här så det blev rätt dyrt med frakten. På många ställen kör de ju ut typ gratis och då hade jag nog kunnat fortsatt. Uppfödaren jag köpte katten av var jättenöjd och hon hade bra kontakt med återförsäljaren så hon fick hem mat snabbt och billigt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.