F
fridaren
Var det någon mer än jag som såg Lotta på Liseberg och Magnus Ugglas uppträdande som har blivit en riktig snackis på nätet senaste veckan? Jag såg även reprisen igår och även om jag först tyckte att det kanske inte passade in på Lottas show så nu i efterhand så tycker jag att det var helt rätt att köra Nallebjörnslåten och ha med de dansande nallarna, det var roligt, chockerande och något oväntat. Det behövs mer sådant i vårat land som annars alltid håller sig inom ramarna om vad som är okej och vad som inte är. Det fick mig verkligen att tänka att vi borde vara mer öppna med både sexualitet och skratta mer i vårt samhälle vi lever i.
Det händer så mycket hemskheter och tråkigt i vår värld varje dag så att få uppleva något sånt här oväntat välkomnar jag mer och mer! Magnus Uggla är modig och bryter den vanliga normen vi har i Sverige tycker jag!
Applåder till Nallebjörnarna!
Det händer så mycket hemskheter och tråkigt i vår värld varje dag så att få uppleva något sånt här oväntat välkomnar jag mer och mer! Magnus Uggla är modig och bryter den vanliga normen vi har i Sverige tycker jag!
Applåder till Nallebjörnarna!