L

Lindaslycka

....Började med magnesium för en vecka sedan ....och nu har min påll abörjat hosta ..det låter som hon har satt i halsen....kan det ha nått samband med att jag började med magnesiumet????


Eller att jag började med vitlökspulver???
 
Sv: Magnesium

Eller så har pållen helt enkelt blivit förkyld, eller fått en rektion pga grovfoder, stallmiljö eller något annat dammigt.
 
Sv: Magnesium

Jo jag tänkte det ja med.. men det va så konstigt bara att det kom när jag började ge henne pulvrena :confused:
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Murray
·
Hästvård Det finns ju en uppsjö av olika pulver och sprutor som sägs ha en lugnande effekt på hästarna och bättre fokus på arbete. Däremot verkar...
Svar
12
· Visningar
1 487
Kropp & Själ Jag vill egentligen inte starta en debatt om kosttillskotts verkan eller ej men inser att det är svårt att låta bli. Jag har, av skäl...
2
Svar
21
· Visningar
1 529
Senast: gammalek
·
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp