Eventuellt har min Torsen en släng av magkatarr. Ett par gånger hag han kräkts galla på natten eller tidig morgon.
Min misstanke är att det hänger ihop med att han äter dåligt. Men vad som är hönan eller ägget är väl oklart.
Har han magkatarr för att han äter för sällan och lite, eller äter han så lite för att han har magkatarr?
Han är pigg och glad och busig. Det gör att jag inte är ännu är så oroad.
Skonkost ska ju vara kokt fisk och kokt ris. Men hur får man i honom ris när han knappt äter? Annat?
Jag ska idag åka iväg och köpa Mush färskfoder.
Frågan är om det är en bra idé? Han äter ju det fodret med god aptit.
Han får ju också sedan igår Fortiflora. Den enda skillnad jag märkt är att han luktar illa av pulvret men det är ju bara två doser hittills.
Min misstanke är att det hänger ihop med att han äter dåligt. Men vad som är hönan eller ägget är väl oklart.
Har han magkatarr för att han äter för sällan och lite, eller äter han så lite för att han har magkatarr?
Han är pigg och glad och busig. Det gör att jag inte är ännu är så oroad.
Skonkost ska ju vara kokt fisk och kokt ris. Men hur får man i honom ris när han knappt äter? Annat?
Jag ska idag åka iväg och köpa Mush färskfoder.
Frågan är om det är en bra idé? Han äter ju det fodret med god aptit.
Han får ju också sedan igår Fortiflora. Den enda skillnad jag märkt är att han luktar illa av pulvret men det är ju bara två doser hittills.