Madrasser 70*160

FadeAway

Trådstartare
Finns det något annat än ikeas? Vill helst ha miljömärkt och allergivänlig och nja det känns ju inte som ikeas är förstahandsvalet då :)

Sv: Madrasser 70*160

ingen aning, men vi har också en säng med udda sängmått och vi köpte den madrass vi ville ha och klippte den till rätt storlek...

Har nog aldrig sett det. Har visserligen inte letat heller. Men gå in i tex en sova butik. Dom borde väl veta.

Jag köpte babydans madrass. Den var ökotex och helt okej att sova på. Dessutom reades den ut till halva priset och således typ ikea priser :)

Liknande trådar

Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
551
Senast: Eloise
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
597
Senast: Jfrelin
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 997
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka