Hon ratar riskkapitalister, omsätter över 100 miljoner kronor och har ett tydligt mål – att bli störst i världen.
Men även Madelene Törnblom, grundare och vd för ridsportmärket Maya Delorez, känner av att omvärlden skakar.
I en stor intervju med Breakit berättar 26-åringen om ivrigt uppvaktande investerare, strategin framåt och om varför ett bolag måste vara mer än sin produkt.
“Man måste veta varför kunderna ska välja oss framför en konkurrent. Det är superviktigt, för någon kan alltid kopiera din produkt och ta den ifrån dig – men de kan aldrig ta ditt varumärke.”
Men även Madelene Törnblom, grundare och vd för ridsportmärket Maya Delorez, känner av att omvärlden skakar.
I en stor intervju med Breakit berättar 26-åringen om ivrigt uppvaktande investerare, strategin framåt och om varför ett bolag måste vara mer än sin produkt.
“Man måste veta varför kunderna ska välja oss framför en konkurrent. Det är superviktigt, för någon kan alltid kopiera din produkt och ta den ifrån dig – men de kan aldrig ta ditt varumärke.”