Du kan väl kolla upp om de som protesterat i den här tråden har deltagit i spekulerande i andra trådar, innan du buntar ihop buke till en person med en åsikt? Jag vet inte hur det är för de andra, men jag har då inte varit med i något gottande i "fram med era csi-skillz"-trådar i alla fall.
Det är väl jättebra att lägga diskussioner där de passar? Svenska mord har ett eget forum av en anledning, jag diskuterar inte hundar på hästforumet, osv... Det betyder ju inte att man är ovälkommen, även om ämnet kan vara det.
Sen att just du tycker att trådstarten inte var provocerande betyder ju inte att det inte var det för oss andra som svarade. Jag tyckte (tycker) det var upprörande.
Med den logiken täcker väl många andra forum behovet av alla topics som diskuteras på buke. tja, förutom ulvlekarna då som är a big no-no att ifrågasätta.
Jag tycker inte trådstarten var provocerande alls, bara ointressant. Däremot är det intressant och OBEHAGLIGT att se vilka reaktioner tråden får av mångåriga bukeanvändare.