mac hjälp

A

Alpin87

hur sparar man en bild i en mac?? jag är bara van vid windows där man kan högerklicka...
 
Sv: mac hjälp

Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.
 
Sv: mac hjälp

Butros skrev:
Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.

okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!
 
Sv: mac hjälp

Alpin_87 skrev:
okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!

Tryck ner CTRL-knappen + musknapp. Musklick förvandlas då till högerklick.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
424
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp