Lyxiga nötter/snacks?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tokyo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 063

Tokyo

Trådstartare
Jag ska göra en liten presentbox som jag vill komplettera med någon form av snacks som passar till öl, typ nötter. Vill gärna hitta någon lite finare/lyxigare variant, men vet inte var jag ska leta. Någon som vet var det kan finnas? Känns ju trist att köpa typ OLWs chilinötter haha...

Jag ska göra en liten presentbox som jag vill komplettera med någon form av snacks som passar till öl, typ nötter. Vill gärna hitta någon lite finare/lyxigare variant, men vet inte var jag ska leta. Någon som vet var det kan finnas? Känns ju trist att köpa typ OLWs chilinötter haha...

Ekologiska, rostade pistagenötter? :d

95F0271D-8538-44F4-A14A-8A5447697B3E.webp

Dessa köper jag på Ica.

Jag säger också gör egna! Det är ganska enkelt och du kan göra ett par olika sorter, tex några lite rökiga och några söt-starka med chili och honung.

Jag älskar sådana stora runda platta mandlar, helst rostade. SÅ goda och lyxiga! Finns på en del delikatessbutiker.

Alltså... köp t.ex cashewnötter, pistachenötter, mandlar eller liknande och häll över i en finare påse.

Torkat ren/älg kött är annars väldigt gott till öl.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 379
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 027
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
1 865
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka