Aldrig testat själv, men några fd stallkompisar hade en sådan som lånebil när deras bil var inne på verkstad. De skulle på tävling mitt i vintern vid det tillfället, jag frågade efteråt och de hade inte märkt av några konstigheter alls utan det hade fungerat bra trots halka osv :)

Aldrig testat själv, men några fd stallkompisar hade en sådan som lånebil när deras bil var inne på verkstad. De skulle på tävling mitt i vintern vid det tillfället, jag frågade efteråt och de hade inte märkt av några konstigheter alls utan det hade fungerat bra trots halka osv :)
Ah vad bra! All info är bra :) Jag känner en som har en men som inte använder den som dragbil, men hon är nöjd med den rent generellt.
Känns som om man får ganska mycket bil för pengarna så jag är lite nyfiken :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vad tycker ni om den nya lagen som gör att kronofogden kan beslagta ditt utlånade fordon, om personen har skulder hos kronofogden? Lagen...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
18 288
Senast: gulan
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 555
Senast: Derivata
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
609
Fordon Enligt listor ska vi ha A-mått 984 på förtältet. Tydligen ett udda A-mått då det inte finns några begagnade till skapligt pris. Men...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?