JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lyckad världscupdebut för Irma Karlsson – blev tia med hästen Chacconu: "Lärde mig väldigt mycket"
Moderator
Hästnyheter
Det blev en lyckad debut i världscuphoppningen för Irma Karlsson och hästen Chacconu i Bordeaux. Hon var en av tio som tog till...
Hästnyheter
Debutanten Irma Karlsson satte en säker nolla i grundomgången i Bordeaux, men i omhoppningen blev det två nedslag tillsammans med...
Hästnyheter
Irma Karlsson knep en tiondeplats i världscupsdebuten i hästhoppning i franska Bordeaux.
Med hästen Chacconu var 24-åringen en av tio...
Hästnyheter
Nyligen vann Stephanie Holmén sin första världscupseger i hoppning. Nu debuterar nästa unga svenska hopptalang i världscupen. 24-åriga...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Nu har vi bytt gardiner och plockat ner adventsstjärnan i köket. Och bytt gardiner i vardagsrummet. Jag kände att nu är det banne mig...
Liten
Alldeles nyss
Svar: 1 079
Visningar: 33 949
Allmänt
Ge ditt personnummer
Samhälle Ser nu att du startade tråden efter midnatt mellan tisdag-onsdag. Rimligen borde din kompis ställt frågan i tisdags kväll?
Det är inte...
LillaGubben
4 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi fortsätter jobba på reaktiviteten. Idag var vi i hundparken (själva) när en dam med malteser gick in i inhägnaden brevid. Hon satte...
geting
28 minuter sedan
Svar: 950
Visningar: 53 487
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Min syster och hennes sambo skaffade sin första hund förra året, och det blev i slutändan en liten havanaisvalp. De funderade mellan...
__sofia__
Idag kl 13:39
Svar: 1
Visningar: 150
Hund