Lycka till i Finland!

K

Kesella

lycka till alla team som åker till Finland i morgon! Heja! Heja! vi vill gärna se ett nytt nordiskt guld för Sverige! Hoppas alla får en härlig tävling! Kram Pia :banana:

Sv: Lycka till i Finland!

lycka till alla team som åker till Finland i morgon! Heja! Heja! vi vill gärna se ett nytt nordiskt guld för Sverige! Hoppas alla får en härlig tävling! Kram Pia :banana:

Instämmer i lyckönskningarna!:banana::bump::banana::bump:
/Camilla

Senast ändrad av en moderator:

När vet man vilka som kommer ingå i laget? Såg på hemsidan att de andra ländernas ryttare har markerats med * när de ingår i lag, men inga sådana markeringar finns för Sverige ännu.

När vet man vilka som kommer ingå i laget? Såg på hemsidan att de andra ländernas ryttare har markerats med * när de ingår i lag, men inga sådana markeringar finns för Sverige ännu.

Jag skulle gärna vilja be om länken till den hemsidan!:bow:
/Camilla

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar