Lycka i form av en svart "liten" nordsvenskkorsning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckan när det står Svarte Petter vid ens namn när man kommer till stallet :love:
Lyckan när man fixar HELA markarbeteslektionen utan panikattack
Lyckan när man troligtvis kommer få rida sin svarta prins mer den här terminen:bump:

Som sagt så stod det markarbete på schemat och jag hade lyckan få stallets helsvarta sagohäst. Dagen till ära var han också så där lagom pigg. En kombination av kyligare väder och bommar på marken i ridhuset antagligen. Vi lyckades tom få till en ganska skaplig högergalopp. Själva markarbetsövningen flöt på som en dans och alla i gruppen red som aldrig förr. Kanske av lycka att fått tillbaka vår ordinarie ridlärare, fick höra att det varit sisådär kul med vikarierande ridlärare. Finns ju en anledning till att jag inte varit så ledsen för att jag fått ställa in lektionerna de senaste tre veckorna :cool:.

Men nu är M tillbaka, jag har fått första tjing på Den Svarta och känslan just nu är att vi kommer fixa hopplektionen som ingenting nästa vecka :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har för mig att jag tidigare har skrivit lite om mina funderingar kring ridning och teknik, men just nu kan jag inte hitta tillbaks...
Svar
0
· Visningar
531
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
532
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 364
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024