lustiga kräkningar...SNABBA SVAR TACK

Empalie

Trådstartare
Usch blev orolig för vår katt ikväll. Det började med att jag under kvällen hittade små slemklumpar på golvet. Helt genomskinliga sådana. Lite vitt i. Luktar ingenting i princip.
Men nu under kvällens lopp ligger han mest ner och vill vara ifred. Reser han sig ellr börjar röra på sig så kommer det upp slem, han liksom klöks. Vad kan det vara och vad kan jag göra!

Sv: lustiga kräkningar...SNABBA SVAR TACK

Kan det vara att han har ätit gräs? Det kommer liksom inte upp mat eller så utan bara lite genomskinligt typ vatten. Idag på morgonen var han pigg och var ute o jag såg honom äta gräs men nu nä han är inne igen så ligger han undersängen och så fort han rör sig särskilt om man rör halsen så klöks han. Kan det vara ett strå som fastnat min vet sa avvakta!

Sv: lustiga kräkningar...SNABBA SVAR TACK

Det kan mycket väl vara ett strå som fastnat, titta i halsen med ficklampa och se om du hittar något.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 339
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Molly är min första tik någonsin, och jag blir aldrig klok på hennes löp! Hon får alltid som en vit/gul flytning efter löp, och det har...
Svar
15
· Visningar
11 486
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 904
Senast: linnsan
·
Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa...
2
Svar
24
· Visningar
24 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka