Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Sv: Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Så kan det gå när man inte behandlar sina hästägare bättre :devil:

Tänkte detsamma faktiskt, även om åsikterna om det specifika fallet är spridda, så känns det ju som om det spelar roll..

Hon äger väl sina hästar själv numer? Lite förvånad dock att 43:an beskrivs som påläggskalv på väg upp - hästen är väl 13 år, den borde väl vara på toppen av sin förmåga nu?

Och Erbblume är väl bara 14, den borde väl inte heller vara slut än? Varför tävlar hon inte den i de högsta klasserna? Ok, den kanske inte riktigt är mästerskapsmaterial, men den var ju i alla fall bra nog att kvala till VM, den borde ju räcka en bit i alla fall. Vad har ändrats sen förra året då hon enligt artikeln "var i hetluften"?

Fast Madick var hon väl av med redan förra året, eftersom hon red Erbblume i VM?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Snart tio år har gått sedan hoppryttaren Angelica Augustsson Zanotelli red hem ett EM-brons. Tre barn senare är hon tillbaka i...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25