Luktagott till garderoben?

Lyan

Trådstartare
Finns det något som man kan ha i garderoben för att undvika att kläderna luktar unket och får dem att lukta gott? Vet att man kan använda ättika för att få bort lukt som redan finns men finns det något som ger god lukt till kläderna? Typ garderobsparfym eller något :p

Sv: Luktagott till garderoben?

Var hittar man det? (japp, jag har noll koll :angel: )

Sv: Luktagott till garderoben?

Öhum hum.... *tänker*

Jag brukar hitta dem på typ Rusta, ÖoB, Jysk eller andra "prylaffärer". Hetaste tipset är nog ändå en riktig linnebutik.

Puffar upp den här, då jag inte är så förtjust i lavendel, men gärna vill ha något så att det luktar fräscht i garderoberna!

Jag brukar lägga in starkt doftande tvålar (med plasten kvar) i garderoben. Fungerar lika bra som påsarna. Fördelen är att det finns så mga fler dofter att välja på.

Jag använder garderobsdoft från makemesmile, luktar inte för mycket, har testat lavendel o ceder/vanilj. Deras dammsugardofter är också bra! :)

Liknande trådar

Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
1 343
Senast: hastflicka
·
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 151
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Någon av grannarna har dumpat en ganska dyr tv-bänk som ser helt okej ut och som hade passat perfekt under min marsvinsbur. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
362
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama