Luhmühlen

Sv: Lumhülen

Inte många bokstäver rätt i den rubriken. Det heter Luhmühlen. :devil:

//petitess- och svenskafröken/journalist Emelie :angel:

Hejjahejja alla swedes! Jäkla skit att tävlingen ligger på studenthelgen, annars hade det nog blivit en liten tripp till Deutschland..

Sv: Luhmühlen

Då var man hemma igen efter ännu en kul tävling med allas våran Mister Pooh... :) Så härlig han är!! När det var dags för honom att gå dressyren var det totalt öppen himmel och full storm. Men där galopperar han in, med spetsade öron som alltid... och fullständigt leker fram mellan regndropparna... Själv kunde man knappt titta då regnet bara piskade i ansiktet på en... Inte en miss hade han...skötte sig kanon och det var med en stor klump i halsen jag stängde av filmkameran och sprang bort för att klappa om dem när de kom ut från banan ;)

Terrängen var rejäl men väldigt inbjudande.. han såg ut som en miljon när han äntrade hinder efter hinder.... För att då sedan inte tala om hoppningen igår... det fanns inte en tveksamhet... han hoppade bara SÅÅ luftigt och fint.. det var en fröjd att se hur fräsch han var i benen dagen efter en tuff terräng.......

Kul för alla oss inblandade... och GRATTIS säger jag både till kära Niklas och givetvis även till hela clownen Stall Pooh:love:

Sv: Luhmühlen

Då var man hemma igen efter ännu en kul tävling med allas våran Mister Pooh... :) Så härlig han är!! När det var dags för honom att gå dressyren var det totalt öppen himmel och full storm. Men där galopperar han in, med spetsade öron som alltid... och fullständigt leker fram mellan regndropparna... Själv kunde man knappt titta då regnet bara piskade i ansiktet på en... Inte en miss hade han...skötte sig kanon och det var med en stor klump i halsen jag stängde av filmkameran och sprang bort för att klappa om dem när de kom ut från banan ;)

Terrängen var rejäl men väldigt inbjudande.. han såg ut som en miljon när han äntrade hinder efter hinder.... För att då sedan inte tala om hoppningen igår... det fanns inte en tveksamhet... han hoppade bara SÅÅ luftigt och fint.. det var en fröjd att se hur fräsch han var i benen dagen efter en tuff terräng.......

Kul för alla oss inblandade... och GRATTIS säger jag både till kära Niklas och givetvis även till hela clownen Stall Pooh:love:

Att de bar sig åt som clowner kanske:p;):angel:...av glädje när deras fiiiina häst visar vad han går för:love:
Kramen från klanen här i norr:love:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Grazing
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 365
Senast: KesoNeso
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 494
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
1 019
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka