Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!
Fio: Ja, fy vilket väder, stackars alla studenter!
Jaha, sitter du här ?? Jag trodde du var med nere
Arrrh varför dröjer de sista resultaten för de har ju varit jättesnabba innan
Då var man hemma igen efter ännu en kul tävling med allas våran Mister Pooh... Så härlig han är!! När det var dags för honom att gå dressyren var det totalt öppen himmel och full storm. Men där galopperar han in, med spetsade öron som alltid... och fullständigt leker fram mellan regndropparna... Själv kunde man knappt titta då regnet bara piskade i ansiktet på en... Inte en miss hade han...skötte sig kanon och det var med en stor klump i halsen jag stängde av filmkameran och sprang bort för att klappa om dem när de kom ut från banan
Terrängen var rejäl men väldigt inbjudande.. han såg ut som en miljon när han äntrade hinder efter hinder.... För att då sedan inte tala om hoppningen igår... det fanns inte en tveksamhet... han hoppade bara SÅÅ luftigt och fint.. det var en fröjd att se hur fräsch han var i benen dagen efter en tuff terräng.......
Kul för alla oss inblandade... och GRATTIS säger jag både till kära Niklas och givetvis även till hela clownen Stall Pooh