Lugna avkommer!

peace

Trådstartare
Kan ni ge förslag på hingstar som nästan "alltid" lämnar lugna avkommer?
Eftersom det inte är mitt sto (kanske ska bli) vill jag inte lämna ut hennes namn. Men hon är efter en Supergillhingst och morfar är Diamond Way! Prisklass på hingst upp till 25 000.

Sv: Lugna avkommer!

Har träffat några avkommor efter Meadowbranch Lucky och de var väldigt lugna och sansade (en på gränsen till lat). Men då får du kanske lite mycket Bonefish i stamtavlan...?

Och jag har träffat en osäker och rädd...

Han har ju inte så många men den jag sett har även mycket svårt för sig tyvärr.

Smasher.....:bow:

Ta det bara lugnt och röntga tillväxtzonerna på våren som 2 åring...

Du tog orden ur mun på mig ;) Helt klart Smasher! Vettigare hästar får man leta efter om än de kan bli av det piggare slaget när det blir dags för tävling.

Fast det blir kanske Super Bowl väl många gånger i stamtavlan med den märren...

Tack för tipset!
Med Smasher blir det 13,2 i inavelsgrad,är det för mkt tycker ni?
Och med Medowbranch Lucky blir det 12,5.
Vet ni var de står och vad de kostar?

Står helt still nu men vad har de lämnat som är BRA:confused:

Smasher står i Värmland och kostar väl en 15 + moms eller nåt liknande, Lucky vet jag inte men förr stod han väl i dalarna nånstans

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka