Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan ni ge förslag på hingstar som nästan "alltid" lämnar lugna avkommer?
Eftersom det inte är mitt sto (kanske ska bli) vill jag inte lämna ut hennes namn. Men hon är efter en Supergillhingst och morfar är Diamond Way! Prisklass på hingst upp till 25 000.
Har träffat några avkommor efter Meadowbranch Lucky och de var väldigt lugna och sansade (en på gränsen till lat). Men då får du kanske lite mycket Bonefish i stamtavlan...?
Du tog orden ur mun på mig Helt klart Smasher! Vettigare hästar får man leta efter om än de kan bli av det piggare slaget när det blir dags för tävling.
Fast det blir kanske Super Bowl väl många gånger i stamtavlan med den märren...
Tack för tipset!
Med Smasher blir det 13,2 i inavelsgrad,är det för mkt tycker ni?
Och med Medowbranch Lucky blir det 12,5.
Vet ni var de står och vad de kostar?
Står helt still nu men vad har de lämnat som är BRA
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.