Luftavfuktare till stallkammare

A

ang

Har en liten stallkammare och får ibland hänga in blöta täcken. Värme och pax-fläkt fungerar ju, men tänker skaffa en liten luftavfuktare för att det skall fungera bättre.

Nån som har en, nån som kan rekommendera nån?!

*tack*

Jag installerade avfuktare i höstas, den kombineras med värmefläkt och utsugsfläkt.
Fuktigheten hålls runt 60%Rh och 12 grader.
Jag har även handukstorkar (3st) monterade i en ställning för fem täcken.
Är täcken genomblöta torkar de på 6 timmar.
Är de bara blöta på ytan är de torra (och då menar jag riktigt torra) på morgonen, men då sätter jag inte på handukstorkarna.
Jag vill inte göra reklam för några märken men det finns inte så många på marknaden... :D

Fast jag vill ha just reklamen, och rekommendationerna... Lovar att jag väljer själv sedan! :angel:

OK!
Jag är riktig nöd med vår "w***y" md-15. Tyst och relativt snål. Går på kontinuerlig drift och nu luktar det faktiskt gott i sadelkammaren, läder och hästsvett...som det ska göra!

Liknande trådar

Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 094
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: Lavinia
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 490
Senast: Tuggben
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
198
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama