Lucky Point

Scilla

Trådstartare
Någon som betäckt med honom i år? Hur har hans dräktighet varit än så länge?
Såg honom på en hopptävling idag och blev väldigt sugen på att ta honom till mitt sto. Han såg väldigt lätt riden och dessutom var han precis den typen som mitt sto behöver.
Hon ska inte betäckas i år utan det får bli nästa för hon fölar så sent i år och hon är inte den lättaste att få dräktig så jag måste veta om han har bra sperma för han står väl inte på station eller?

Sv: Lucky Point

Vi har seminerat vårt ena sto med honom,jag föll pladask för honom första gången jag såg honom(då gick han inte igenom...) Kollade runt lite, och hörde mig för ibland avelskunniga vänner, och bestämde mig direkt när han till slut blev godkänd:banana:

Enligt mig en stark "klasshingst" som bör passa många av våra svenska ston...

Stoet skall U-ljudas på fredag...

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 503
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 015
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
538
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 386
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras