Lucky kitty vattenfontän

MissFideli

Trådstartare
Är det nån här som har en sån och kan säga om det finns nått dåligt med den?

Lucky-Kitty-Ceramic-Fountain-Blue_MED.jpg


Funderar på att köpa en.
 
Sv: Lucky kitty vattenfontän

Vi har en sån!

Vet inte riktigt vad jag ska säga... den fungerar :) är ganska tyst och lätt att göra ren. Viktigt att vattennivån inte blir för låg för då börjar pumpen låta, men det gäller ju alla fontäner. Den är ganska stor, men återigen, det är ju alla...

Katten använder den dock inte så mycket som jag hade hoppats på, hon har istället snott våra små efterrättsskålar att ha vatten i... de är tydligen bäst *suck*
 
Sv: Lucky kitty vattenfontän

Hur blir det med den om man får strömavbrott? Kommer katterna åt något vatten alls då?
 
Sv: Lucky kitty vattenfontän

Åh, precis en sådan har jag också funderat på. Fast jag skulle vilja hitta något som är lite mindre, min diskbänk är inte så stor...
Rysstösen jag har föredrar att dricka direkt från rinnande kran och jag kan ju inte ha kranen på hela tiden!
 
Sv: Lucky kitty vattenfontän

Om man har den fyll till max så blir det en liten pöl längst ner, kanske en halv dl(?svårt att uppskatta, har den inte framför mig nu) Så då kommer de åt iaf lite vatten även vid strömavbrott. Men jag skulle ha minst en annan vattenskål också.

Vi har tre vattenskålar på två rum... och ändå är badkarskranen omåttligt populär... helst ska den rinna hela tiden
 
Sv: Lucky kitty vattenfontän

Vi har drinkwell till våra katter, de älskar att dricka ur kran så då är den modellen jättebra :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
253
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
308
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 144
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
556
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp