JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
LRF Hästföretagare i samarbete med näringen
Moderator
Hästnyheter
Hästnäringen behöver en strategi för hästföretagare, och nu finns ett beslut på att en sådan ska tas fram.
−Vi måste ha en bred...
Hästnyheter
För första gången får Sverige en hästföretagarstrategi. Målet är att öka lönsamheten och konkurrenskraften för landets hästföretagare...
Hästnyheter
Begränsade möjligheter att söka EU-stöd, svårigheter att få bygglov och ett friskvårdsbidrag som inte inkluderar ridsport. Är...
Hästnyheter
Strandskyddet slår mot hästföretagare som inte kan utnyttja hela sina betesmarker för hästarna. Därför ska LRF driva ett principmål med...
3
4
5
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Och eftersom man får mycket tid över när man är uppe med tuppen så tog jag årets första uterunda också!
Ska försöka komma igång och...
pepp
5 minuter sedan
Svar: 1 414
Visningar: 43 567
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Haft en underbar dag i stallet hos medryttarhästen. Vi var ett gäng som tog en lång och vacker tur i skogen. Så fantastiskt, finns inte...
dubbelt
12 minuter sedan
Svar: 1 675
Visningar: 55 710
Allmänt
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Idag har vi skuttat lite hemma, första gången vi hoppar ute hemma för iår. Var lite spänd, många otäcka fåglar 😆
Hon tyckte oxern med...
Bison
18 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 374
Grenar
Ormbett
Hästvård Ganska stora otäcka sår tycker finns ett par- tre sidor in och framåt i lymfangit-tråden. Inte lika stort som det där tror jag.
Det blev...
Cattis_E
47 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 208
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag fattar fortfarande inte egentligen vad tråden handlar om men mina reflektioner kan jag återge.
En viss anspänning måste hästen ha...
fio
Idag kl 14:49
Svar: 395
Visningar: 19 867
Grenar