Love You-affären

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love You-affären

Skönt att se att STC tar sitt ansvar och ger både böter och stänger av den ansvarige från träning. Bra gjort!

Men om stoägarna lämnat stona på Västerbo,då må de ju varit införstådda i bluffen?:confused:

Dom kanske inte fått något besked alls om att det inte fanns plats på svenska språngrullan

Träffade en avkomma till Love You när vi var iväg och frysmärkte.
Trevlig häst må jag säga!!

Stora kontraster för Demmers i år i alla fall.Från vinnercirkeln på Vincenne,världrekord och elitloppsdeltagade till två års avstägning :smirk:

Lines skrev:
Men om stoägarna lämnat stona på Västerbo,då må de ju varit införstådda i bluffen?:confused:

Jag tror stoägarna trodde att stona transporterades vidare till Åland. Västerbo var uppsamlingsplats och vidare transport organiserades av Västerbo.

*knapplån*

Tycker dommen var hård.

Skadat travsportens anseende! Visst men tycker ändå att det finns värre saker som kommits undan med. Pedofiler tex.!!!!!!!

nybörjare skrev:
*knapplån*

Tycker dommen var hård.

Skadat travsportens anseende! Visst men tycker ändå att det finns värre saker som kommits undan med. Pedofiler tex.!!!!!!!

Jag tycker domen var helt rätt.....det är inte bara i "Love You affären" Västerbo bluffat med listorna.

(därmed inte sagt att jag tycker den här saken är "värre" än pedofilfall)

Senast ändrad av en moderator:

nybörjare skrev:
*knapplån*

Tycker dommen var hård.

Nu gjorde du visst skäl för ditt nick tror jag?
Nej, domen var inte för hård, den var precis lagom avvägd! *tycker*

nybörjare skrev:
*knapplån*

Tycker dommen var hård.

Nej dommen var inte ett dugg hård, den är rätt och välbehövlig, som sagt är det inte det enda som finns på Västerbo och det här var väl det som fick bägaren att rinna över...
Att träna häst är ingen rättighet... Han får ju fortfarande äga, föda upp, köpa, sälja och vara på travtävlingar... Så stor förlust var det inte...

En tråd om detta finns på avelssidan, där den hör hemma.. Fortsätt där, men skippa det onödiga skitsnacket om Västerbo, även om ni skulle vilja spy ett helt badkar fullt... ;)

*knappen*
Om man läser på travsport.se så känns det som någon sitter och skyller ifrån sig? :eek: :angel:
Tycker man även ska dra in "licensen" för att vara stuteri och mottagar station, man bör inte heller få managera listhigstar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 974
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vilken ridkväll och vilket glädjepiller – kunde väl knappast ha varit bättre! :love: :love: Det känns som att min ridkänsla finns...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781
Senast: ainasoja
·
Trav Rune U.S. är död. Så tråkigt. http://travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=59389&infoTyp=nyhet#
Svar
0
· Visningar
958
Senast: Roquepine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka