JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lotta Björe tror på svensk medalj i Omaha
Moderator
Hästnyheter
Årets Falsterbo Horse Show har fått sin första vinnare. Kajsa Björe, som tävlar dubbelt upp i Falsterbo, segrade i Amatörtourens första...
Hästnyheter
37 ryttare gör Henrik von Eckermann sällskap i världscupfinalen i hoppning nästa helg. Nu är listan komplett. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Flera svenskar har fått olika officiella uppdrag på VM i Tryon, USA, nästa år. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Specialen blev en tysk uppvisning, en härlig svensk framgång och gav en medalj till Danmark. Fyra svenska ryttare på topp-15 – helt...
Valp 2025
Övr. Hund Det är nog lite rasberoende tror jag. Båda våra isländska fårhundar kallas det de heter i stamtavlan (minus kennelnamn såklart)...
Roheryn
4 minuter sedan
Svar: 719
Visningar: 48 854
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Synd att du inte bor i Stockholm, annars hade han kunnat fått röjt med Nisse.
ii-ssa
6 minuter sedan
Svar: 1 006
Visningar: 56 658
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Vet inte riktigt vad jag ska kalla det egentligen men idag fick Iza en av sina gosiga "hyperfixeringar". Det händer väldigt sällan och...
Glimra
20 minuter sedan
Svar: 1 024
Visningar: 53 192
Katt
Födda-24
Avel Förra helgen skulle hon inte ha grimma på sig så i söndags när jag var där la jag grimskaftet runt halsen först och då var det bara att...
Hedwig
21 minuter sedan
Svar: 65
Visningar: 4 502
Avel
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Min Corporalhäst (ue Quite Easy) var tvärt emot vad @Freazer säger otroligt bra i temperamentet. Super stabil och orädd på alla sätt...
Jeps
32 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 994
Avel
Bekymmer bomlös sadel
Utrustning Padden till sådana mjuka bomlösa sadlar är nästan viktigare att de bomlösa.
Hur ser padden ut?
Det finns paddar utformade för högre manke.
DarkInNight
50 minuter sedan