Lösenord?

Saybia

Trådstartare
Ibland när jag ska in på Buke så får jag upp ett fönster där det står:

"Användarnamn och lösenord krävs för servern.

Varning: Den här servern begär att du ska skicka ditt användarnamn och lösenord på ett sätt som inte är säkert (grundläggande autentisering utan säker anslutning)."

Eftersom jag inte har varken användarnamn eller lösenord så får jag klicka på avbryt ca.10 ggr innan fönstret försvinner och jag kan surfa på Buke ostört.

Är det bara jag som har det här "problemet"? :confused:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lösenord?

Ledsen för detta problem, det bör nu vara löst och inte återkomma. Jag har för närvarande en test-server på adressen du angav, bland annat för att testa en del av de nya funktioner som kommer här på sidan.

Sv: Lösenord?

Jag hade ett helsike med den rutan igår. Jag fick starta om hela datorn för att bli av med den och komma in på buke.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej. Jag har fått ett problem nu på kvällen. Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 198
Senast: sandra87_
·
IT & mobiler Jag har precis fått ett mail från nån som vill ha inloggningsuppgifter till min mail. Det första som slog mig var språket! Va fan -...
Svar
14
· Visningar
1 508
Senast: nidron
·
  • Låst
IT & mobiler Innan du lägger in en bild, läs igenom följande: Infoga bilder inne på inläggen gör att alla direkt ser din bild när tråden öppnas...
Svar
1
· Visningar
5 015
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info